Megamax Türkiye Ürün Görseli

Bitkisel gıdalarla kilo verilir mi?

Enerji artırın, kilo verin , stres atın, performansı artırın ve kırışıklıkları azaltın ! Bu cümlelerin tanıdık geldiğini mi söylüyorsun?

Bunlar vitamin ve mineral takviyeleri etiketlerinde bulunan vaatlerden sadece birkaçı. Fakat vitamin ve mineraller gerçekten bu iddialara kadar yaşayabilir mi, yoksa gerçeklerden daha mı abartır? Bir vitamin veya mineral takviyesinin gerçekten kötü bir diyetini sağlıklı bir diyet haline getirebileceğine, kilolu maddeleri eritmesine mi, yoksa adımınızı geri attığına dair kanıt var mı?

Uzmanlar , diyetlerimizde kesinlikle vitamin ya da mineral takviyeleri için bir yer olduğunu söylüyor , ancak birincil işlevi, küçük besin boşluklarını doldurmaktır. Bunlar diyetinize eklemeyi amaçlayan ” ek ” lerdir, gerçek yiyeceklerin yerini almaz veya sağlıklı bir yemek planı.

Vitamin ve mineral takviyelerinin sağlığınız için neler yapabileceğini ve yapamayacağını yakından incelemektedir.

Önce Gıda Sonra Ekler

Vitaminler ve diğer besin takviyelerinin bir gıda ikame etmesi amaçlanmamıştır. Bütün gıdaların besin ve faydalarının hepsini değiştiremezler .

” Diyetinizde beslenme boşlukları takılabilirler , ancak vitaminin ya da mineralinizin sağlıklı olduğunu düşünmek kısa görüşlü” – MS, büyük bir güç tabletin üstünde değil, hapta değil, “diyor Roberta Anding, MS, RD, Amerikan Diyetetik Derneği ve Houston’daki Texas Çocuk Hastanesinde spor besleme direktörünün sözcüsü .

Besin maddelerinizi yiyeceklerden almak her zaman daha iyidir , kayıtlı diyetisyen Karen Ansel’e de razı. “Gıda, bir hap veya bir takviye kokteyli ile kopyalanamayan iyi sağlık teşvik etmek için birlikte çalışan binlerce fitokimyasal, elyaf ve daha fazlasını içeriyor.”

Vitamin ve Mineral Takviyeler Sağlıklarınız İçin Ne Yapabilir?

Plakadaki yiyecekler kısa düştüğünde ve kalsiyum , potasyum , D vitamini ve B12 vitamini gibi temel besin maddelerini içermediğinde , pek çok Amerikalı’nın yeteri kadar alamadığı besinlerin bir kısmı, bir besin takviyesi, besin gevşekliğini almaya yardımcı olabilir. Vitamin ve mineral takviyeleri, kronik koşullara katkıda bulunabilecek eksiklikleri önlemeye yardımcı olabilir.

Birçok çalışma diyette eksik besinlerin tamamlanmasının sağlığa olan yararlarını ve etkinliğini göstermiştir. Ulusal Sağlık Enstitüleri (NIH) çalışması , kalsiyum ve D vitamini alan postmenapozal kadınlarda artmış kemik yoğunluğu ve kırıkların azaldığını buldu.

  • Önce besleyici gıdayı düşünün ve boşlukları doldurun. Bakkal sepetinizi besleyici, besleyici zengin gıdalarla doldurarak başlayın. Yemeklerinizde ve atıştırmalıklarınızda sağlıklı bir yemeğin tüm parçalarını içerdiğinden emin olmak için federal hükümetin My Plate beslenme rehberini kullanın.
  • Diyet alışkanlıklarınızı hissedin. Diyetinizde eksik olanı değerlendirin. Kaçındığınız tüm yiyecek grupları var mı? Buzdağ marul yediğiniz tek sebze midir? Eğer öyleyse, eksik besin gruplarındaki temel besin maddeleri hakkında bilgi edinin ve bu ihtiyaçları karşılamaya yardımcı olmak için bir ek seçin. Örnek vermek gerekirse, her gün önerilen üç porsiyon mandıra almayan ya da almayan herkes için, bu eksik besin maddeleri için bir kalsiyum ve D vitamini takviyesi alması mantıklıdır .
  • Şüpheye düştüğünüzde, günlük çoklu vitamin, herhangi bir besleyici için önerilen alımın güvenli üst sınırlarını aşabilen bireysel takviyelerin bir kokteyline kıyasla daha güvenli bir bahistir. Diyetinizdeki küçük besin deliklerini takmak için bir yedek olarak Günlük Değer’in (DV)% 100’ünü veya daha fazlasını sağlayan bir multivitamin seçin.
  • Hızlı gıdalardan biri misin? Diyetiniz az miktarda şekerlendirilmiş ve diğer besin değeri düşük içecekler, patates kızartması ve burgerden oluşuyorsa, o zaman takviyeler cevap değildir. Sağlıklı bir diyet yenilemesi yapılır. Kayıtlı bir diyetisyene danışın.
  • Sınırlara saygı gösterin. Takviyeler, diyetinizin bıraktığı yerleri doldurabilir, ancak DV’nin% 100’ünden fazlasını alırsanız toksisite oluşturabilirler ve potansiyel olarak toksisiteye neden olabilirler.
  • Çoğu erişkin ve çocuk, 2010 Diyet Rehberine göre yeterli miktarda kalsiyum, D vitamini veya potasyum almaz. Potasyum boşluklarını doldurmanın en iyi yolları meyve, sebze, süt ve et içeren potasyum bakımından zengin yiyeceklerdir. Bu kalsiyum ve D vitamini içeren bir birey veya bir multivitamin takviyesi seçin.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )