Megamax Ürün Görseli

Hızlı Bir Metabolizma İle Kilo Nasıl Alınır.

HIZLI BIR METABOLIZMA ILE AĞIRLIK NASIL KAZANILIR?

 

Ne kadar yersen gider, vücudun tek bir pounda eklemeden yanar gibi görünüyor. Egzersiz yapmaktan korktuğunuzdan, sahip olduğunuz az kilosunu kaybedeceksiniz. Tanıdık geliyor mu

 

Muhtemelen hızlı bir metabolizmanız var. Düşündüğünden çok daha yaygın!

 

Vücudunuz enerjiyi overdrive’da metabolize ediyorsa, pahalı ve sinir bozucu değil, herhangi bir ağırlık katmak zor.

 

Hızlı bir metabolizma ile nasıl kilo alacağınızı öğrenirken, vücudunuzu ‘outsmart’ için yollar bulmanız gerekir.

 

Kalori alımınızı oldukça kolay bir şekilde arttırmanın yolları vardır ve kazanımları biraz daha kolay hale getirmek için bu metabolizmayı biraz yavaşlatmanın yolları vardır.

 

Kilonuzdaysanız ve metabolizmanızı yavaşlatmayı ve daha iyi şekil almayı öğrenmek istiyorsanız, yardımcı olabilecek birkaç ipucu ve fikirim var!

 

TAMAM, HIZLI METABOLIZMAMLA NASIL KILO ALABILIRIM?

Zor durumda, bu kesinlikle. Benim için çılgın yüksek bir metabolizma var ve kilo vermek benim için son derece zor. Öğrendiğim temel şey, kasıtlı bir çaba ve bir oyun planı gerektirmesidir, ki bu çoğu insan rahatsız etmeyin.

 

Bu yazıda üç kısma odaklanacağım. Öncelikle sevdiğiniz yemeklerin kalori içeriğini artıracak kilo ve katkı maddeleri elde etmek için harika gıdalara bakacağım. İkincisi, potansiyel olarak metabolizmayı yavaşlatmak için birkaç yolu gözden geçireceğim. Son olarak, kilo almanın “oyun planı” yönünden ve bir rejimin nasıl büyük bir şekilde nasıl yardımcı olabileceği hakkında konuşacağım.

 

Tamam, yüksek metabolizma ile mücadele etmek ve kilo vermek için bazı harika gıdalara girelim!

 

1) YÜKSEK METABOLIZMANIN ELE ALINMASI: BESIN ÖNEMLI

Muhtemelen bunu çok sık duymuşsundur, yorucu oluyor, ama bunu tekrarlayacağım, reklam bulantısı: kilo almak için yiyecek yemeniz gerekiyor. Çok fazla yemek!

 

‘Ortalama’ kişi için bir kilo kazanmak için yaklaşık 3500 kaloraya ihtiyacınız var. Bakım ağırlığının üzerinden ve üzerinde 3500 kalori var! Aynı şekilde, vücudunuzun her 3500 kalorisi açığı için potansiyel olarak bir kilo yağ rezervi kaybedeceksiniz.

 

(  Kalori alımı ve kilo alımı / kilo verme hakkında ABD Tarım Bakanlığı’ndan büyük, ücretsiz bilgiler var .)

 

Yani, haftada bir pound koymak istersen günde 500 kalori daha almanız gerekir. Çok zor gelmiyor değil mi?

 

Çok hızlı değil! Yüksek metabolizmanız varsa kilo almanız daha da zor çünkü şansınız günde 500 ekstra kaloriden daha fazla olması gerekiyor.

 

Bu nedenle kalori alımınızla kasıtlı olmak, hızlı metabolizmanızı fethetmek ve kilo vermek için çok önemlidir.

 

İşte bunu yapmanın birkaç yolu:

 

DIYETINIZE KATKIDA BULUNMAK İÇIN TOPLU TUTUCU EKLEYIN:

 

OPTIMUM BESLENME CIDDI AĞIRLIK GAIN PROTEIN PUDRA, ÇIKOLATA, 12 POUND

Kalorik alımınızı kasıtlı olarak arttırmanın en basit yollarından biri günlük rotanıza kütle kazandırmaktır.

 

İzlemek ve izlemek kolaydır, günde 500 kalorinin üzerine çıkmanın harika bir yoludur. Her kaşıkta ne olduğunu tam olarak biliyorsun.

 

Optimum Beslenme tat ve tutarlılık için kişisel bir favori.

 

Açık olan dezavantajı, bunun maliyeti olmasıdır. Takviyeler neredeyse daima yiyeceklerden daha pahalıdır. Olduğu söyleniyor, ne olursa olsun biraz para harcamanız gerekecek, ister yiyecek ister kazananlar olsun ya da her ikisi.

 

Toplu kazanç takvimi kullanmanın en büyük avantajı nedir? Kolaylık!

 

Pişirme ve yemek hazırlama biraz zaman alıyor ve aceleniz olduğu için yemek yemeniz çok kolay. Bir kazançla, böyle bir mazeret yok: sadece içki için ve gidin.

 

Birkaç seçeneğe daha bakmak isterseniz, burada okuyabileceğiniz birkaç kitleyi değerlendiren bir makale yazmıştım .

 

YEMEĞINIZE EKSTRALAR EKLEYIN:

Mümkün olduğunuz her yerde, yemeğinize, özellikle de yediğiniz ve tadında olduğunuz gıdalara ekstra kaloriler koymaya çalışın.

 

  • Örneğin makarna yerseniz, makarna sosunuza iki çorba kaşığı sağlıklı bir yağ ilave edin (zeytin deyin). Muhtemelen farkı fark etmeyeceksiniz.

 

  • Kahvaltıda tahıl yerseniz, dilimlenmiş bir muz ve rutininize fıstık ezmesi ile dolu bir kaşık eklemeyi deneyin.

 

  • Bir bardak su yerine yemeklerinizle birlikte bir bardak süt içelim.

 

  • Eğer bir salata yerseniz üzerine üzerine biraz pansum uygulayın, ya da keçi peyniri gibi leziz bir şey yapın.

 

Bununla nereye gideceğim?

 

KASITLI OLARAK, KALORI ZENGIN GIDALAR YEMEK BAŞLAT:

Kilo vermek için bazı ucuz gıdalar üzerine bir makale yazmıştım ve bu metabolizmayı boşa harcamak için harikadırlar. Enerji yoğun (ama sağlıklı) gıdaları diyetinize düzenli olarak dahil etmeye başlarsan hızlı veya olmasın, kilo almanın bir problem teşkil etmemesi gerekir.

 

Her yemekte karbonhidratların sağlıklı bir kısmını içerdiğinden emin olun. Karbonhidratlar genellikle göz ardı edilir (özellikle birçok kişi aşırı kilolu olmamakla ilgilidir ), ama inan bana, karbonhidratlar sizin arkadaşınızdır!

 

Her bir öğünde birkaç parça ekmek, makarna porsiyonu, pirinç yığını veya başka bir tane bulundurduğundan emin olun. Vücudunu çabuk veren herhangi bir şey, ulaşılabilir enerji iyi haber olur.

 

İŞTAHINIZI ARTTIRIN:

Yemeğinizin alımını artırmak gerçekten karmakarışık olabilir, özellikle mideniz az miktarda bir diyetten küçülmüşse.

 

Aktif bir yaşam tarzı açlığınızı artırmaya yardımcı olur, ancak bu genellikle yeterli değildir.

 

Apetamin gibi bir iştah uyarıcı, vücudunuzu daha fazla yiyecek istemek için teşvik ederek yardımcı olur.

 

Gırtlağı midenizin sürekli olarak hatırlatılmasıyla, sürekli yemek daha kolay olabilir.

 

Sürekli aç olduğunuzda yeme daha doğal bir şey olur ve ağırlığın oldukça hızlı gittiğini göreceksiniz.

 

En azından ilk küçük vakit sizi oldukça uykulu hale getirebileceğinden, herkes Apetaminayı sevmediğini not etmeliyim.

 

Ayrıca, glutensiz değildir, bu Çölyaklılar için bir seçenek veya buna benzer hoşgörüsüzlük değildir.

 

Yine de, çoğu insan için geçerlidir ve iştah azalması ve hızlı metabolizma sizi kilo vermenizi engelleyecek olursa kesinlikle atış yaparım.

 

KALORIK ALIM MIKTARINIZI TAKIP EDIN:

Bu biraz saplantılı görünebilir, ancak sanırım belirli bir günde kaç kalori aldığınızı tahmin etmek kullanışlıdır.

 

“Ben yeterince yemek yemeliyim diye doluyum” diye düşünmek kolay, ama bu bir tuzak.

 

Kalorik alımınızı belirlemek gerçekten basittir. Çevrimiçi olarak bir grup farklı kalori hesaplayıcısı var ya da sadece bir arama yapabilirsiniz.

 

Örneğin, ‘avokado besinleri’ aramak, o yiyecekün kalorili içeriği hakkında oldukça kesin bilgiler toplamaktadır.

 

Ne yiyorsunuz ve kalori egzersiz not almak, bu konuda daha kasıtlı olmak için olsun ve hızlı bir metabolizma ile kilo nasıl büyük bir parçası.

 

Ne yemek yediğinizi arkadaşlarınızla bile şaka yapabilirsiniz!

 

2) KILO KAZANMAK İÇIN METABOLIZMANINIZI NASIL YAVAŞLATABILIRSINIZ:

Bu cevap vermek daha zor bir soru ve herkesin farklı olduğu için onun etkinliği konusunda hiçbir garanti vermiyorum. Yardımcı olabilecek bazı şeyler deneyebilirsiniz. Sonuçta metabolizmanızı yavaşlatmak, yiyemiyorsanız hiçbir şey ifade etmez, öyleyse ilk önce ve sonrakine bakın.

 

İşte hiperaktif metabolizma hızınızı yavaşlatmak için birkaç ipucu:

 

GENIŞ YEMEKLER YERLEŞTIRDI, ÇIKARDI:

Sürekli yemek yeme büyük bir yardım olduğunu düşünebilirsiniz ve biraz doğrudur, ancak yemek sık sık da vücudunuzun metabolik hızını hızlandırmanın ters etkisine sahiptir. Bu nedenle birçok kilo verme programı, gün boyunca birçok küçük yeme yemenizi önerir.

 

Metabolik hızınızı yavaşlatmak ve kilo vermek için, kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeğinin büyük ve iyi aralıklarla yerleştirildiğinden emin olabilirsiniz.

 

Ekstra kalori iyi bir şey olduğu için, çerezlemeyi bırakmanızı istemiyorum, ancak bu ilkeyi aklınızda tutun. Başka hiçbir şey yoksa, atıştırmalıklarınızı ‘mini yemekler’ olarak derlemeyi deneyin.

 

Japon sumo güreşçilerinin günde sadece iki öğün yemek yediğini biliyor muydunuz ? Bu doğru!

 

KOŞU MODUNDAN AĞIRLIK KALDIRMA MODUNA GEÇIN:

Bildiğim süper sıska bir çok insan koşu veya bisiklet sürmekten bağımlı. Bu harika, ama ağırlığı koymak ve bu hızlı metabolizmayı fethedmek yararlı değil.

 

Jogging ve bisiklet, kalori ile kimsenin işi gibi yanar. Bunlar çoğunlukla bir kardiyovasküler egzersiz olduğundan, ‘bir kişiyi toplama’ eğilmezler.

 

Metabolizmanızı yavaşlatmanın ve hızlı kilo almanızın iyi bir yolu egzersiz rutini daha ağırlık odaklı hale getirmektir. Ağırlık kaldırma kas kütlesi oluşturur ve iyi bir protein alımı ile kombine edildiğinde kilonuz gerçekten artabilir.

 

Uzun yürüyüşlere geçerek iyi kardiyovasküler sağlığı koruyabilir veya sadece biraz daha seyrek koşu yapabilirsiniz. Bu bir şart değil, ancak yardımcı olabilir.

 

TAKINTI YAPMA

Genel olarak, metabolizmayı yavaşlatmakla takıntılı olmaktan ziyade yeme alışkanlıklarına odaklanmanızı öneririm.

 

Genetik metabolizmanız ile ilgisi vardır ve önemli farklılıkların kontrolünüz dışında bulunması için yeterince yavaşlatır.

 

Yiyecek hala bu şeyin anahtarı.

 

3) BIR PLAN OLUŞTURUN: YÜKSEK METABOLIZMANINIZI YÜKSIN VE POUND FAST KAZANIN

Kilo vermenin iyi bir planı muhtemelen yapabileceğiniz en iyi şeydir. Bir plan size odaklanmanızı ve görev yapmanızı sağlar ve bir yemeği hile veya kaçırdıktan sonra çok netleşir. Aslında, bundan sonra başkalarından yararlanacağım çok önemli!

 

Planın sizin için ne iyi bir ağırlık kazanacağına bir göz atalım!

 

YEDIĞINIZ HER ŞEYI YAZIN:

Bu en zor kısımdır, ancak gün boyunca yediğiniz her şeyi yazmanız ve ardından içerdiği kaloriye bakmanız gerekecektir. Ortalama miktarı biraz , ancak bununla fazla liberal olma. Mümkün olduğunca doğru olduğundan emin olun.

 

Grafiğinizi Morning, Noon and Night veya Breakfast, Lunch and Dinner’a bölmenizi öneririm.

 

Aslında, bunun için bir diyet planı iyi çalışır; bu kalori sayaç defteri gibi . Bu kilo vermek içindir, ancak kilo alımı için kolayca değiştirebilirsiniz!

 

İHTIYACINIZ KALORI SAYISINI BELIRLEYIN

Bu daha zor olabilir. Yaşınızın birinin yaşam biçimine dayanarak ne talep edebileceğini size bildirmek için mevcut ortalama rakamlar vardır, ancak bunlar sadece toplu veriler temel alınarak tahmin edilmektedir. İşte iyi bir tane .

 

Yaşınızdan ve yaşam tarzınızdan biri için günde kaç tane kalori önerildiğini öğrenmenizi öneririm ve metabolizma hızınız yüzünden bu sayının en az birkaç yüzüne ihtiyacınız olduğunu varsayarsınız. Bu numarayı daha sonraki referanslar için kalorifer sayaç grafik veya kitabına yazın.

 

Öyleyse, işiniz günde en az 500 kaloriye kadar bu miktarı aşmanızdır! Bu zor, fakat şeyleri yazmanın ve ilerlemenizi izlemenin büyük fark yarattığını göreceksiniz.

 

EK İPUÇLARI VE ÖNERILERI:

Ayrıca kilo hedeflerinizi arkadaşlarınıza, ailenize veya akıl hocuğunuza söylemenizi öneririm. Bu şekilde sizi hedeflerinizden sorumlu tutabilirler. Bir sürü insan bunun nasıl geliştiğini soracak ve bu sevindirici olduğunu göreceksiniz.

 

Kilo verme rejimi olan ‘Fat Willal Operasyonu’ ‘nu yarattığımdan emin olmak için bir dil-in-cheek adı, ancak insanlar bunu hatırlıyor!

 

Hızlı bir metabolizma ile kilo almak zaman zaman bir sersemliktir, ancak sopa ile birlikte daha fazla yemek yiyin ve bir plan yapın, oraya varacaksınız!

 

Okuduğunuz için teşekkür ederiz ve lütfen kendi hikayelerinizi yorumlamaktan çekinmeyin.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )