Megamax Türkiye Ürün Görseli

Kilolu Olmanız Durumunda Kilo Almanın İyi Bir Yolu Nedir?

Kilolu olmanız durumunda kilo almanın iyi bir yolu nedir?

Yalın olmak genellikle sağlıklı olabilmesine rağmen, zayıf beslenme sonucunda veya hamileniz veya diğer sağlık kaygılarınız varsa, kilolu olmak endişe kaynağı olabilir. Bu nedenle, eğer kiloluysanız, bir değerlendirme için doktorunuza veya diyetisyeninize görünün. Birlikte, hedef kilonuzu nasıl karşılayacağınızı planlayabilirsiniz.

 

Kilolu olduğunuzda ağırlık kazanmanın bazı sağlıklı yolları şunlardır:

 

Daha sık yiyin. Zayıf olduğunuzda, kendinizi daha hızlı hissedebilirsiniz. Günde iki ya da üç büyük yemek yerine beş altı yemek daha yiyin.

Besin açısından zengin gıdaları seçin. Genel olarak sağlıklı bir diyetin parçası olarak, tahıl ekmeği, makarnalar ve tahılları seçin; meyve ve sebzeler; Günlük Ürünler; yağsız protein kaynakları; ve fıstık ve tohumlar.

Smoothies ve sallar deneyin. Diyet soda, kahve ve diğer içecekleri birkaç kalori ve az miktarda besin değeri ile doldurmayın. Bunun yerine, smoothies veya sağlıklı süt ve taze veya dondurulmuş meyve ile yapılan sallar ve bazı zemin kumlu keten tohumu serpin. Bazı durumlarda sıvı yemek değiştirilmesi önerilebilir.

Içtiğinizde izleyin. Bazı insanlar, yemeklerden önce içme sıvılarının iştahlarını körelttiğini bulurlar. Bu durumda, yüksek kalorili içecekleri bir yemek veya çerez ile birlikte yudumlamak daha iyi olabilir. Diğerleri için, bir yemekten 30 dakika sonra içilir, onunla değil, çalışabilir.

Her lokma sayımını yapın. Fındık, fıstık ezmesi, peynir, kurutulmuş meyveler ve avokadlarda aperatif. Fıstık ezmesi ve jöle sandviçi veya avokado, dilimlenmiş sebzeli ve yağsız et veya peynirli bir sarılı sandviç gibi bir yatmadan önce atıştırmalık yapın.

Baştan başa. Yemeklerinize daha fazla kaloriye ekstra şeyler ekleyin – tencere ve pişmiş yumurta peyniri ve çorba ve güveçteki yağsız kurutulmuş süt gibi.

Ara sýra muamele et. Zayıf olduğunuzda dahi, fazla şeker ve yağ konusunda dikkatli olun. Bazen dondurma ile pasta dilimi tamam. Ancak çoğu tedavi sağlıklı olmalı ve kalorilere ilaveten besin maddeleri sağlamalıdır. Bran muffins, yoğurt ve granola barlar iyi seçimlerdir.

Egzersiz. Egzersiz, özellikle de mukavemet eğitimi, kaslarınızı oluşturarak size güç katmanıza yardımcı olabilir. Egzersiz de iştahınızı tetikler.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )