Megamax Türkiye Ürün Görseli

Sağlıklı Beslenmek

Yemeğini değiştir, hayatını değiştir

Beslenme uzmanları, iyi yeme konusunda bir ton tavsiyede bulunurlar; en önemlisi bunu yaparken zihninizi kaybetmeyin. Ancak zamanın test edilmesine dayanan bazı ipuçları var ve uzmanların kendileri de bunu takip ediyor. Yaşadıkları 10 alışkanlık vardır ve bu şekilde yenen yiyebilirsiniz.

Birşeyler vermeyin

Beğendiğiniz tüm gıdaları yiyebilirsiniz ama kilit, onu küçük miktarlarda yapmaktır , diyor Eliza Zied, RDN, lisedeki en yüksek ağırlığından bu yana 30 libreden fazla kaybetti ve onlardan uzak durdu. Aslında, yaptığı küçük değişiklik yapmanın bir numaralı değişikliğinin olduğunu söylüyor. “Daha önce kilo verme girişimlerinde olduğu gibi yoksun hissetmek istemiyordum” diyor. Yapabileceğiniz en kötü şey çok sıkı olmak, sonra tatminsiz olduğunuz için aşırı yorulmaktır.

Her zaman bir planın olsun

Aç olduğunuzda restoran menüsünün cazibesine kapılmak kolay ve her şey güzel görünüyor. Düz ızgara tavuk göğsü buğulanmış sebzelerle sipariş etmek zorunda değilsiniz – bu sıkıcı olur. İstediğiniz şeyi emredin, ancak günün geri kalanıyla yemek dengeleyin, diyor Zied. Bir biftek ve patates yemeği için dışarı çıkacağınızı biliyorsanız, öğle yemeğinde et ve nişastayla kolayca çıkın. Ayrıca o gün diğer yemeklerdeki ve atıştırmalıklarda tahıl, meyve, sebzeler ve fıstık ve tohum gibi sağlıklı yemekler kullandığınızdan emin olun . Bu şekilde biftek bir sürü diyet raydan çıkarmaz ve mutlu bırakırsınız.

Kaloriyi saymayı unut

Eleven Sağlıklı Yaşam Merkezi’nin kurucusu ve Yeni Sağlık Kuralları’nın yazarı olan entegratif ve işlevsel tıp doktoru olan MD, Frank Lipman, alışkanlığından vazgeçip bunun yerine iyi yemekler odaklansın diyor . Kaç kalori yerine, kendinize yiyeceklerin nereden geldiğini ve besleyici olup olmadığını sorun. “Sağlıklı, besin açısından zengin gıdalar açlığı körüklüyor , istikrarlı kan şekeri seviyelerinin korunmasına yardımcı oluyor, isteklerini en aza indiriyor ve dolduğunda beyninizin karnına sinyal vermesine yardımcı oluyor” diyor. Başka bir deyişle, saymanın tüm sıkıntılarına girmek zorunda değilsiniz.

Sıkıcı yemek yeme

Beslenme uzmanları her zaman daha fazla sebze yemelerini söylüyorlar, bu yüzden onları yumurtadan yum’a götüren bir şekilde pişirin. “Bence buğulanmış sebzeler çok sıkıcı olabilir!” New York eyaletinde kayıtlı diyetisyen olan Ilyse Schapiro’ya göre. Zeytinyağı ve sarımsak ile sotelemek veya tuz, biber ve sarımsak tozu ile fırında fırına koymadan önce zeytinyağıyla püskürtmek gibi sebzeleri caz kadar cazip hale getirmek için her zaman yüksek lezzet katma değerlerini ekleyin. Bu şekilde, “sağlıklı” yi, “tatsız” ile eşit saymazsınız, sizi vejetaryen gruba hızlı bir şekilde sokacak bir zihniyet. Başka bir ipucu: bir kabak alın ve kabak erişte yapın . Zengin bir domates sosuyla kaplanmış, makarna yiyormuş gibi hissedeceksin.

Hazırlayın ve saklayın

Sağlıklı besinler için alışveriş yapmaktan bile daha önemli: aslında onları yiyen. Mağazadan veya çiftçinin pazarından eve döndüğünüzde, meyve ve sebzeler çekilirken ödüllendirilir, hemen yıkanır ve doğrayın ve buzdolabınızda güzel bir cam kapta saklayın. Lipman, “Araştırmalar, besin hazırlama konusunda daha fazla zaman harcamanın daha iyi beslenme alışkanlıklarıyla bağlantılı olduğunu gösteriyor” diyor Dr. Lipman. Her şey kolaylık ile ilgilidir – eğer onlar sizin için hazırsa, onları bir tutam tutacaksınız. Olmazsa? Bu cips ve dalma zamanı. Bunu haftanın bir quinoası partisi yapmak ya da hızlı öğle yemeği için birlikte atmak için bir sürü sebzeyi pişirme gibi diğer gıdalarla da yapabilirsiniz.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )