Megamax Ürün Görseli

Sağlıklı Kilo Alma Yolları

Doktorunuzun size kilo vermenizi istediğini söylerken arkadaşlarınız sizi kısktır, ancak sert gerçeği daha önce de öğrenmiş olabilirsiniz: Ses çıkarmadan daha hileli. Özellikle sağlıklı bir şekilde yapmak istersen.

Seattle’daki diyetisyen Kim Larson, “Yüksek kalorili önemsiz yiyecekleri diyetine atamazsın” diyor. Elbette çok fazla kalori içeren şeyler yemeyi düşünüyorsunuz, ancak besin maddeleri de bulmanız gerekiyor .

Biraz sabırlı olsa da bitiş çizgisini geçebilirsiniz. Günlük kalori hedefinize hemen ulaşmayı beklemeyin. Büyük olasılıkla bunu yavaş yavaş inşa etmeniz gerekecek.

Boulder, CO’dan emekli profesör ve psikolog Michael Basham, bunu ilk elden keşfetti. Sırt cerrahisinin komplikasyonlarından kurtulduğu sırada kaybettiği 30 libreyi kazanmaya çalışıyor . Megamax Kullanıcı Yorumları sayfamızda çok değinilen konular arasında;

Şu ana kadar 175 hedefinden 10 kilo uzakta. “Her gün tolere edebileceğim kadar yemek yemeye çalışıyorum” diyor. “İlk önce o kadar çok yemek yemem zordu.”

Larson, yavaş hareket yaklaşımında yanlış bir şey olmadığını söyledi. “Yavaş yavaş, birkaç hafta içinde bağırsağın karşılayabileceği miktarı artırmak zorundayız” diyor.

saglikli-kilo-alma-yollari

Düşük Kaloriye hoşçakal de

Kilo vermek için ilk adımınız: Daha önce daha yüksek kalorili sürümler için yediğiniz gıdaları değiştirin.

Larson “yağsız” olan her şeyden kurtulun. Kendi hazırladığınız salata soslarını sağlıklı yağlarla hazırlayın, daha çok hazır salım yapmadan satın alın.

Etikette “hafif”, “diyet” ve “düşük kalorili” ürünlere veda edin. Yüksek kalorili ekmekleri yiyin ve tost veya İngilizce keklerle bagels seçin.

“Tahıllarınızın bardak başına en az 200 kaloriye sahip olduğundan emin olun,” diyor Farrell. “Granola veya müsli için gidin.”

Ayrıca somon gibi yağlı balıkları akşam yemeği menünüze koyun. Kalorilerde daha yüksektir ve sağlıklı omega-3 yağ asitleri vardır.

Dondurulmuş yoğurt, yulaf ezmesi kurabiyeği, kabak ekmeği ve kabak pastası gibi çok miktarda besleyici olan tatlıları yiyin .

Buzdolabınızı ve kabinenizi inceleyin ve başka şeylerin yüksek kalorili seçeneklerle değiştirilebileceğini görmek için yemeğinizi birkaç gün takip edin.

Basham, “Amerika’nın en sağlıklı şehirlerinden biri olan Colorado’daki Boulder’dan gelen şekersiz ve yağ içermeyen ürünlerden tatlı çayıma şeker, tahılımda bütün sütümden geçmek zordu” diyor Basham.

Düzenli Yemek Programı Alın

Her ne kadar günlük kalorinin hedef sayısını alamazsanız da, günde üç öğün yemek yemeniz ve akşam yemeğinden sonra ve akşam yemeğinde ne olursa olsun atıştırmanız gerekir. Megamax Kilo Aldırıcı Kullanıcı Yorumları arasında sıkça sorulan sorulardandır.

VA, Fredericksburg’daki bir diyetisyen olan Nancy Farrell, “Günde altı kere yemek yeme ve üç saatte bir yiyemem öneririm” dedi. “Bir atıştırma 100 ila 200 kalori ve bir yemek 500 kaloride başlıyor”

Atıştırmalıklarınızın bir sonraki öğleden sonra tekrar yemek yiyebilecek kadar küçük olduğundan emin olun.

“Sizi çok fazla dolduracak olan atıştırmalıklardan uzak durun,” dedi Larson. “Örneğin, güleryüzlü bir tavla yaşıyorsanız, 8 ons gibi küçük yapın, smoothie mağazalarında gördüğümüz gibi 12 ila 16 ons değil.”

Düşük Ciltli, Yüksek Kalorili Gıdaları Seçin

Çok kalorili gıdalar ve tabii ki besinler küçük bir alana yedirin. Diyetisyenler buna “kalori yoğunluğu” derler. Böylece ihtiyacınız olan kaloriyi çok hızlı doldurmadan alabilirsiniz.

İşi halledebilecek bazı seçenekler:

Fındık. Lif ve protein açısından zengin ve ons başına yaklaşık 150 ila 200 kaloriye sahiptirler. Ayçiçeği ve kabak gibi tohumlar da kalori çok ısırık birkaç ısırıkları içine sıkıştırın. Harika bir atıştırmalıktır. Onları salata, yulaf ezmesi, çorba ve mümkün olduğunca başka herhangi bir yere serpin .

Fındık ezmesi. Fıstık ezmesinin çorba kaşığı yaklaşık 100 kalori içerir. Ayrıca bademlerden yapılmış bir yayılım deneyebilirsiniz.

Kurutulmuş meyve. Bir ons muz yongasından 147 kalor alabilirsiniz. Kuru üzüm, kuru ot, kuru maymun, hurmalar ve incirleri de unutmayın. Onlara yiyecek atın ve salatalara ve tahıllara atın.

Taze, yoğun meyveler. Bazı iyi seçenekler mango ve avokadondur.

Orta boy bir mango 130 kaloriye sahiptir. Avokado boyut ve türüne bağlı olarak 300’den fazla kaloriye sahip olabilir.

Washington DC’de bir müze uzmanı olan Amber Dumler, ” Ben kilo almaya çalışırken diyetime bir sürü avokado ve diğer sağlıklı yağlar ekledim” diyor. İlk minik emzirirken yaklaşık 12 kilo verdi. Ağırlığını koymaya ve tutmaya çabaladı.

Nişastalı sebzeler. Diğer sebzelere göre daha fazla kalori var. Bir bardak mısır 156, fincan bez 117, orta pişmiş patates 159 var. Geniş bir enginar 80 var.

Farrell, “Bazı insanlar nişastalı sebzelerden korkuyorlar, fakat bunlar büyük bir dolgu maddesi ve elyaf ve diğer besin kaynağı” diyor Farrell. “Bu, diğer sebzelerden kaçınmanız gerektiği anlamına gelmez, her ikisini de yiyin, üstte brokoli ve peynirli pişmiş bir patates deneyin.”

Sağlıklı yağlar ve yağlar. Bir çorba kaşığı zeytinyağından 120 kalori alabilirsiniz.

Larson, “yulaf ezmesi, püresi patates, smoothie, pürüzsüz bir tutarlılıkla her şeye dönüyor” dedi. “Kalori onları gerçekten fark etmeden eklemek için harika bir yoldur”

“Ekleme sağlıklı yağlar kalori eklemek için gerçekten çok kolay bir yolu olduğunu,” Dumler diyor. Megamax Kilo Aldırıcı Yorumları ile sorularınızı iletebilirsiniz.

Buğday tohumu ve keten unu. Ayrıca bunları ilave kaloriler vermek için diğer gıdalara da karıştırabilirsiniz. Keten yemeği, elyaf ve sağlıklı omega-3 yağ asitleri ile birlikte çorba kaşığı başına 30 kaloriye sahiptir. Buğday tohumu çorba kaşığı 26 kaloriye sahiptir ve size lif ve folat gibi önemli besin maddeleri verir.

Yol karışımı. Kurutulmuş meyveleri, fıstığı, tohumları ve eklemek istediğiniz diğer hediyeleri bir araya getiren daha yüksek kalorili bir atıştırmalıktır. Çikolatalı cips, kimse?

Atıştırmalıklarınızı İçelim

Yemekler arasında 100 ila 200 kalorilik aperitifler için fazla bir iştahınız yoksa, bunun yerine aperatif dönemde kalori içmeyi deneyin. Sıvı, sıfır kalorili bir bardak su olsa bile kendinizi tam hissetmenizi sağlayabilir, bu nedenle her yudum sayımı yapın. Mümkünse suyunu meyve suyuyla veya daha kalın bir şeyle değiştirin. Farrell, “Zengin, krema bazlı sıvılara mümkün olduğunca çok git” dedi.

Smoothies, tüm bu kalorili yoğun meyveler, fındıklar ve sıvılar atmak için bir şans. Farrell, “Bütün süt veya vanilyalı yoğurt ekleyiniz, hoşunuza giderseniz, eğer isterseniz somut tereyağı, avokado ya da zeytinyağını yüzünüzde kullanın” diyor Farrell.

Basham, “Protein tozu, süt, yoğurt, muz ve diyetisyen tarafından önerilen yüksek kalorili bir takviyeden oluşan ev yapımı bir yüzlü güveç içmeye başladım” diyor Basham.

Öte yandan yemek saatlerinde, katı yiyecek için yerden tasarruf edebilmeniz için ne kadar sıvı aldığınızı sınırlamaya çalışın. Çorba menüde ise, berrak soslardan ziyade kalın, kremsi olanlar için gidin.

Ağırdan almak

Pound eklenmesi söz konusu olduğunda, sabırlı olmalısın. Gece boyunca sonuçları görmezsiniz.

Esnek ol da. Farrell, “Yemek planını giderken ayarlayabilir ve güncelleyebilirsiniz” diyor. “Baştan beri mükemmel görünmesi gerekmiyor.”

Bir adım attığınızda, ölçeğinizdeki sihirli numarayı kullanmanız çok uzun sürecektir.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )